http://www.agriniosite.gr
Τριανταφύλλου και Βαρεμένος ρωτούν τους αρμόδιους Υπουργούς για το ποσοστό ολοκλήρωσης του πρώτου τμήματος και την προώθηση των επόμενων τμημάτων του έργου «Βελτίωση Ε.Ο. Αγρινίου – Καρπενησίου».
Με ερώτησή τους προς τους Υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών και Οικονομίας και Ανάπτυξης οι βουλευτές Αιτωλοακαρνανίας του ΣΥΡΙΖΑ Τριανταφύλλου Μαρία και Βαρεμένος Γιώργος επισημαίνουν την ανάγκη σχεδιασμού για τα επόμενα τμήματα του έργου για την Βελτίωση της Ε.Ο. Αγρινίου-Καρπενησίου.
Όπως αναφέρουν, σήμερα, προχωράει χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες και με κανονική ροή χρηματοδότησης το πρώτο τμήμα, μήκους 7,5 περίπου χλμ. και μέχρι τις αρχές του 2019 αναμένεται να δοθούν προς χρήση τα πρώτα 5,5 χλμ.
Για την κατασκευή, όμως, του επόμενου τμήματος του έργου, των επόμενων δηλαδή 21 χλμ. (από τη χ. θ. 7+500 ως τη χ. θ. 28+500), είναι επιτακτικό να προετοιμάζονται οι όροι για τη δημοπράτησή του, όσο το πρώτο τμήμα θα ολοκληρώνεται.
Οι δύο βουλευτές ζητούν να ενημερωθούν για το ποσοστό υλοποίησης του πρώτου τμήματος του έργου, το οποίο έχει ενταχθεί στο ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας και για τα επόμενα βήματα, που θα εξασφαλίζουν την ωριμότητα για τη δημοπράτηση και συμβασιοποίηση των υπόλοιπων τμημάτων του έργου.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Ερώτησης.
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τους κ. κ. Υπουργούς:
– Υποδομών και Μεταφορών
– Οικονομίας και Ανάπτυξης
Θέμα: Ολοκλήρωση του πρώτου τμήματος και προώθηση των επόμενων τμημάτων του έργου «Βελτίωση Ε.Ο. Αγρινίου – Καρπενησίου»
Από το 1995 ο οδικός άξονας Πλατυγιάλι – Αγρίνιο – Καρπενήσι – Λαμία είναι ενταγμένος στα διευρωπαϊκά δίκτυα. Οι μελέτες για το έργο «Βελτίωση της Οδού Αγρινίου – Καρπενησίου» άρχισαν να εκπονούνται από τον Μάιο 2000 και από το 2010 το έργο μπήκε σε φάση υλοποίησης.
Αφού ξεπεράστηκαν με μια βελτιωμένη χάραξη τα προβλήματα που αφορούσαν τα πρώτα χιλιόμετρα του έργου (χ. θ.0+00 ως χ. θ.1+950), αυτό μεταφέρθηκε και εντάχθηκε στον άξονα 3 του ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας για την προγραμματική περίοδο 2014 – 2020 και ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη. Έτσι, σήμερα, προχωρεί χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες και με κανονική ροή χρηματοδότησης το πρώτο τμήμα μήκους 7,5 περίπου χλμ. (χ. θ. 0+00 ως χ. θ. 7+500) και μέχρι τις αρχές του 2019 αναμένεται να δοθούν προς χρήση τα πρώτα 5,5 χλμ. Για την κατασκευή, όμως, του επόμενου τμήματος του έργου, των επόμενων δηλαδή 21 χλμ. (από τη χ. θ. 7+500 ως τη χ. θ. 28+500), είναι επιτακτικό να προετοιμάζονται οι όροι για τη δημοπράτησή του όσο το πρώτο τμήμα θα ολοκληρώνεται.
Επειδή η βελτίωση του οδικού δικτύου και της συνδεσιμότητας Αιτωλοακαρνανίας και Ευρυτανίας είναι αναγκαία για την απρόσκοπτη επικοινωνία των ανθρώπων και την ενίσχυση της παραγωγικής και εμπορικής δραστηριότητας στους δύο νομούς,
Επειδή η αναβάθμιση των περιφερειακών υποδομών και του οδικού δικτύου ενθαρρύνει την επιστροφή και παραμονή των νέων στην ύπαιθρο και την παραγωγική ανασυγκρότηση και ανάπτυξή της,
Ερωτώνται οι κ. κ. Υπουργοί:
Σε ποιο ποσοστό έχει υλοποιηθεί το έργο «Βελτίωση Ε.Ο. Αγρινίου – Καρπενησίου» (κατά τμήματα) στο τμήμα Αγρίνιο – Α. Βλάσης, το οποίο έχει ενταχθεί στο ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας ως υποέργο [ΑΑ1] της Πράξης με νέο τίτλο «Αναβάθμιση τμήματος της οδού Αγρίνιο – Α. Βλάσης της Εθνικής Οδού Αγρίνιου – Καρπενησίου»;
Σε ποιες ενέργειες έχουν προβεί ώστε να εξασφαλιστεί η ωριμότητα των υπόλοιπων τμημάτων του έργου και ειδικότερα του επόμενου τμήματος χ. θ. 7+500 ως χ. θ. 28+500;
Οι ερωτώντες βουλευτές
Τριανταφύλλου Μαρία
Βαρεμένος Γιώργος