Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2018

Video:Στα καμαρίνια τού rouk zouk...τι δήλωσαν πρίν το επεισόδιο..


Ένα βίντεο με τις δηλώσεις των παικτών της ομάδας  «POTAMOULA BEACH». , πίσω από τις κάμερες...  Δείτε τους στα καμαρίνια,τί είπαν πρίν το επεισόδιο.....  Αποκλειστικά στο potamoulanews...

Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2018

Rouk zouk :Αύριο το «POTAMOULA BEACH» κάνει πάταγο..

Αύριο Δευτέρα  στις 15:00 όλοι βλέπουμε Rouk zouk στον ΑΝΤ1, παίζει το επεισόδιο με πρωταγωνιστές τους συγχωριανούς μας ( Βασίλη Τσούνη,Φώτη Σταύρου,Γιάννη Παπαθανάση,Χάρη Παπαθανάση και Θωμά Γιοβάνη) .Η ομάδα θα κάνει την εμφάνισή της με  όνομα  «POTAMOULA BEACH».

Αν και το potamoula news γνωρίζει το αποτέλεσμα,σας αφήνει στην αγωνία.  Οι πληροφορίες λένε ότι θα είναι ένα εκπληκτικό επεισόδιο, με κέφι, πολύ γέλιο και φυσικά η ΖΕΤΑ, δεν κρύβει την χαρά της και την συναισθηματική της φόρτιση όταν αντικρύζει τα παιδιά από το χωριό.... Όπως και οι αναφορές της, μέσα στο επεισόδιο για την ΠΟΤΑΜΟΥΛΑ είναι πολλές.... 


Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018

Ο Ναυπάκτου & Αγ.Βλασίου Ιερόθεος: «Η πατρίδα μας βρίσκεται σε πολύ δυσχερή θέση»

https://www.vimaorthodoxias.gr
Την ανησυχία του για τις εξέλιξεις για το θέμα της Μακεδονίας εξέφρασε ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος κατά την τελευταία Ιερατική Σύναξη. Ο Σεβασμιώατος ανέλυσε στους Ιερείς τα θέματα της επικαιρότητας και στάθηκε ιδιαίτερα στο ζήτημα της ονομασίας των Σκοπίων.


Η ανακοίνωση της Μητρόπολης αναφέρει:

«Στην Ιερατική Σύναξη του Ιανουαρίου 2018, ο Μητροπολίτης μας κ. Ιερόθεος μίλησε στους Κληρικούς της Ιεράς Μητροπόλεώς μας για δύο θέματα:

1. Με αφορμή την εορτή των Θεοφανείων, την τελευταία μεγάλη εορτή του Δωδεκαημέρου αναφέρθηκε στα πέντε είδη βαπτίσματος, κατά τον άγιο Γρηγόριο τον Θεολόγο, ήτοι του Μωϋσέως, του Ιωάννου του Προδρόμου, που είναι βάπτισμα μετανοίας, του Χριστού, με το οποίο οι βαπτιζόμενοι γίνονται Χριστιανοί, του μαρτυρίου – του αίματος και της μετανοίας – των δακρύων. Ο Χριστός κατά τους Πατέρας της Εκκλησίας, ιδίως τον άγιο Γρηγόριο τον Θεολόγο, δεν βαπτίσθηκε στον Ιορδάνη ποταμό επειδή είχε ανάγκη καθάρσεως, αλλά «την εμήν οικειούμενος κάθαρσιν».

2. Το δεύτερο θέμα στο οποίο αναφέρθηκε ο Σεβασμιώτατος ήταν το «Σκοπιανό» και το οποίο ανέλυσε στις τρεις διαστάσεις του: εθνική, πολιτική και εκκλησιαστική.

Για την εθνική διάσταση του θέματος είπε ότι οι Μακεδόνες ήταν φύλο ελληνικό. Δεν υπήρχε ποτέ ιδιαίτερη μακεδονική εθνότητα. Στην αρχαία Ελλάδα άλλωστε κάθε πόλις ήταν κράτος. Έτσι υπήρχαν πολλά ελληνικά κράτη, με διαμάχες μεταξύ τους. Αυτά τα κράτη ο Φίλιππος Β΄ ο Μακεδών και κατόπιν ο γιός του Αλέξανδρος τα ένωσαν σε ένα κράτος, που επεκτάθηκε μέχρι τις Ινδίες, επεκτείνοντας ταυτόχρονα και την επικράτεια της ελληνικής γλώσσας και του ελληνικού πολιτισμού. Ο Αλέξανδρος είχε δάσκαλο τον Αριστοτέλη, ο οποίος είχε πατρίδα τα Στάγειρα της Χαλκιδικής. Οι Σλάβοι δεν έχουν καμμιά σχέση με τους Έλληνες Μακεδόνες. Αυτοί κατέβηκαν προς την νότια Βαλκανική κατά τον 6ο μ.Χ. αιώνα, χωρίς να έχουν συγκροτημένο Κράτος. Οι αυτοκράτορες της Κωνσταντινούπολης τους χρησιμοποιούσαν, όταν είχαν ανάγκη να συγκροτήσουν στρατό. Οι κινήσεις τους μέσα στο πολυφυλετικό Ανατολικό Ρωμαικό Κράτος ήταν όπως όλων των άλλων Ρωμαίων πολιτών. Τα πράγματα άλλαξαν με την ανάπτυξη του Βουλγαρικού ενθικισμού τον 19ο αιώνα, που οδήγησε στον γνωστό «Μακεδονικό Αγώνα» (1904-1907) με συνεχείς διεκδικήσεις των Βουλγάρων μέχρι την απελευθέρωση, το 1912, του τμήματος της Μακεδονίας που ανήκει στην ελληνική επικράτεια.


Το κράτος των Σκοπίων, που διεκδικεί το όνομα Μακεδονία γεννήθηκε από τον Τίτο, ο οποίος με την λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου μετονόμασε την «Βαρντάσκα Μπανόβινα» σε «Σοσιαλιστική Δημοκρατία της Μακεδονίας», προκειμένου να μπορεί να διεκδικήση νοτιώτερα εδάφη. Δεν το ήθελε σαν ένα κρατικό μόρφωμα, αλλά σαν ένα έθνος.
Ο Τίτο επινόησε και δημιούργησε το λεγόμενο «Μακεδονικό έθνος», το οποίο δεν έχει καμμιά ιστορική ρίζα. Για να πείση τον λαό του ότι είναι ένα ιδιαίτερο έθνος του έδωσε ιδιαίτερη κρατική διοίκηση, του όρισε γλώσσα (μια βουλγαρική διάλεκτο) και του δημιούργησε δική του εκκλησία, με επισκόπους και κληρικούς αποσχισμένους από τον κορμό της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

Ως προς το πολιτικό σκέλος του θέματος είπε ότι οι Έλληνες πολιτικοί δέχονται μεγάλες πιέσεις από το εξωτερικό (Αμερική και Ευρώπη) να «κλείσουν το θέμα», προκειμένου να μπη η χώρα αυτή στο ΝΑΤΟ και κατόπιν στην Ε.Ε.. Θέλουν ένα σταθερό φιλικό τους κράτος, υπάκουο σύμμαχό τους, στο «υπογάστριο» της Ρωσίας. Η πλειονότητα πάντως των πολιτικών θεωρούν ότι συμφέρει η ύπαρξη αυτού του κράτους, για την εξασφάλιση των Βορείων συνόρων μας.

Σε αυτό το πλαίσιο δυστυχώς οι πολιτικές δυνάμεις της πατρίδος μας κινούνται δίνοντας προτεραιότητα στο στενό κομματικό τους συμφέρον και όχι στο συμφέρον του Έθνους.

Το εκκλησιαστικό σκέλος έχει σχέση με την σχισματική Εκκλησία των Σκοπίων, που αυτοονομάζεται «Μακεδονική». Κανένα Ορθόδοξο Πατριαρχείο και καμμιά Ορθόδοξη Αυτοκέφαλη Εκκλησία δεν τους έχει αναγνωρίσει μέχρι σήμερα. Μια τελευταία «φιλική» προσέγγιση προς αυτούς εκ μέρους του Πατριαρχείου Βουλγαρίας δημιούργησε έντονο προβληματισμό στην Εκκλησία της Ελλάδος, η οποία εξέδωσε σχετικό ανακοινωθέν.

Αν το κρατικό μόρφωμα των Σκοπίων λάβη οποιαδήποτε σύνθετη ονομασία, που θα περιέχη τον όρο «Μακεδονία», πως θα ονομαστή η Εκκλησία του; Αν ονομασθή «Νέα» ή «Άνω Μακεδονία» τελικά αυτό που θα επικρατήση ως όνομα της Εκκλησίας του θα είναι μόνο το όνομα «Μακεδονία». Και από εκεί θα αρχίση η σύγχυση, αλλά και οι διεκδικήσεις. Οι Μητροπολίτες Φλωρίνης και Καστορίας είναι Έξαρχοι Άνω Μακεδονίας. Θα διατηρήσουν τους τίτλους ή θα απαιτηθή να τους αλλάξουν; Και οι Μητροπόλεις της Μακεδονίας, που ανήκουν στο Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως και επιτροπικώς και διοικητικώς στην Εκκλησία της Ελλάδος, τι σχέση θα έχουν με την λεγόμενη «Μακεδονική Εκκλησία»; Θα υπάρχη σύγχυση ονομάτων που θα ευνοούν περαιτέρω διεκδικήσεις. Και είναι γνωστό από την ιστορία ότι στα Βαλκάνια η σύγχυση των εκκλησιαστικών δικαιοδοσιών (Πατριαρχείο, Βουλγαρική Εξαρχία) χρησιμοποιήθηκε ως όχημα για εθνικιστικές διεκδικήσεις των βορείων γειτόνων μας.
Ο Σεβασμιώτατος στο τέλος είπε ότι στις μέρες μας η πατρίδα μας βρίσκεται σε πολύ δυσχερή θέση, από πολλές πλευρές και για πολλά θέματα και χρειάζεται επαγρύπνηση, προσευχή και ενημέρωση».

Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2018

Συγκίνηση σήμερα στην χειροτονία του συγχωριανού μας, σε πρεσβύτερο. (ΦΩΤΟ)

Τον δεύτερο βαθμό της ιερωσύνης, έλαβε σήμερα από τον Σεβασμιωτάτο Μητροπολίτη Αιτωλίας & Ακαρνανίας κ. ΚΟΣΜΑ, ο συγχωριανός μας π. Στέλιος Ι Σωτηρόπουλος στον πανυγηρίζοντα ιερό ναό Αγίου Γρηγορίου στο Αγρίνιο. Ο π. Στέλιος είναι γιος του Ιωάννη Σωτηρόπουλου συνταξιούχου δασοφύλακα,απο τον συνοικισμό Τσουνέικα η αλλιώς " νησί" ο οποίος διετέλεσε και πρόεδρος της κοινότητας Ποταμούλας. Αρκετοί συγχωριανοί παραβρέθηκαν και συγκινημένοι παρακολούθησαν την χειροτονία του... Ο 7ος κατά σειρά Ποταμιώτης Ιερέας.... ΑΞΙΟΣ!!!
Διαβάστε το άρθρο 

Του Σωκράτη Ψιλιά, Θεολόγου Μ. Α. – Φιλολόγου

Τον πληγωμένο αετό της Εκκλησίας μας, τον ευαίσθητο ποιητή και πατέρα, τον ένα από τους Τρεις Ιεράρχες και προστάτες της παιδείας. Τον Άγιο Γρηγόριο τον Θεολόγο μας καλεί σήμερα να εορτάσουμε η Αγία μας Εκκλησία. Να εορτάσουμε, να ευφρανθούμε και εμπνευστούμε από το ιερό του παράδειγμα και τα σεβάσμια έργα τα οποία μας άφησε ως παρακαταθήκη.Την δε πρωία της εορτής τελέστηκε πανηγυρική αρχιερατική Θεία Λειτουργία ιερουργούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ.κ. Κοσμά. Κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας τελέστηκε η εις Πρεσβύτερον χειροτονία του ιεροδιακόνου του Ιερού Μητροπολιτικού Ναού Ζωοδόχου Πηγής Αγρινίου π. Στυλιανού Σωτηρόπουλου. Ο νέος πρεσβύτερος, ο οποίος είναι έγγαμος, 26 ετών και απόφοιτος του εκκλησιαστικού Ι.Ε.Κ. Πατρών,κατάγεται από γνωστή και ευσεβή οικογένεια του Αγρινίου. Η κατά σάρκα μητέρα του Λαμπρινή είναι ανηψιά των μακαριστών και λαμπρών κληρικών π. Χριστοδούλου, π.Παμφίλου και π. Σπυρίδωνος Παπαγιάννη, ιεροκηρύκων της αδελφότητος θεολόγων «Ο Σωτήρ». Στην προσλαλιά του ευχαρίστησε τον Σεβασμιώτατο για την τιμή να τον χειροτονήσει, ευχαρίστησε την οικογένειά του, τον εξομολόγο του αιδεσιμολογιώτατο πρωτοπρεσβύτερο π. Βασίλειο Μπρέσιακα, τη σύζυγό του που αν και γνωρίζει τις δυσκολίες που βιώνει σήμερα μία ιερατική οικογένεια δέχθηκε να σηκώσει μαζί με τον νέο Ιερέα το Σταυρό αυτό. Δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει και τον αιδεσιμολογιώτατο πρωτοπρεβύτερο π. Χρήστο Παπαχρήστο, αρχιερατικό επίτροπο Αγρινίου και προϊστάμενο του Ιερού Μητροπολιτικού Ναού Ζωοδόχου Πηγής Αγρινίου, για τον ένα χρόνο που υπηρέτησε ως Διάκονος κοντά του.Στην αντιφώνησή του ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας μίλησε καρδιακά μέσα από τα έργα του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου σχετικά με το μεγαλείο της Ιερωσύνης. Αναφέρθηκε στη σεμνότητα, την ευλάβεια και την θυσιαστική προσφορά την οποία οφείλει ο Ιερέας προς το ποίμνιό του. Συνεχάρη τον νέο Ιερέα γιατί αν και γνωρίζει ότι για πολύ καιρό θα είναι άμισθος δέχθηκε να χειροτονηθεί. Συνεχάρη και την πρεσβυτέρα για την απόφασή της να γίνει πρεσβυτέρα. Ζήτησε ταπεινά συγγνώμη για την πολλές φορές άσχημη και σκανδαλώδη συμπεριφορά των Ιερέων.


 Στο τέλος της Θείας Λειτουργίας προέτρεψε και απαίτησε από όλους τους δασκάλους καθηγητές την επόμενη Τρίτη που η Εκκλησία μας τιμά τη μνήμη των Αγίων Τριών Ιεραρχών να εκκλησιασθούν όλα τα σχολεία της μητροπολιτικής περιφέρειας του. Και αν δεν το κάνουν τα σχολεία να το κάνουν οι γονείς ως ελάχιστο όφλημα στους προστάτες της παιδείας.
Πλήθος κόσμου συνέρευσε στο Ναό για συμπροσευχηθεί και να ευχηθεί στον νέο Ιερέα να έχει μία αγαστή διακονία. Το Δήμο Αγρινίου εκπροσώπησε ο αντιδήμαρχος Αγρινίου κ. Νικόλαος Γκρίζης και ο νονός του πατήρ Στυλιανού, δημοτικός σύμβουλος κ. Κώστας Σοφρώνης. 
ARXON.GR

Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

ποίημα Ποταμιώτη - «Ο ΕΝΟΡΙΑΚΟΣ ΝΑΟΣ»

Η κάθε ενορία έχει
ψηλό Ναό ως κέντρο,
που απ’όλα  υπερέχει
σαν στολισμένο δέντρο.
Είναι ο πολιούχος
της εκάστης ενορίας,
της χάρης ταμιούχος
Και κάθε ευλογίας.
Ο άνθρωπος όταν γεννιέται
εκεί τον σαραντίζουν
και αναγεννιέται
όταν τον βαπτίζουν.
Ο γάμος του τελείται εκεί
μυστήριο όντως μέγα,
Ο θεός πολύ τον ευλογεί
να ζήσει προκομμένα.
Κι όταν πλέον κοιμηθεί
και τα μάτια του έχει κλείσει,
εκεί ο καθείς θα του ευχηθεί
τον παράδεισο να κερδίσει.
Μέσα σ αυτόν θα τρέξουμε
στη λύπη στη χαρά μας,
εκεί να ομολογήσουμε
και τα κρίματα μας.
Εκεί μέσα θα λάβουμε
τη θεία κοινωνία,
όταν προετοιμασμένοι έλθουμε
στη θεία Λειτουργία.

Σωστός είναι ο χριστιανός
που με τα’αλλα καθηκοντά του,
προσπαθεί να ναι τακτικός
μέσα στην Εκκλησιά του.
Βλέπετε λοιπόν, αγαπητοί
ο ιερός Ναός μας,
τι για τον καθένα μας εστί
είναι το σπιτικό μας.

Μέλημα άς έχει ο καθείς
ο Ναός του να δεσπόζει,
περίλαμπρος, περικαλλείς
όπως του αρμόζει.

                       π. Κ. Τ    Αγρίνιο 18-4-2012

Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

Με νίκη επέστρεψε ο Κεραυνός από το Αρχοντοχώρι.


Σύνθεση ομάδος:

Καρφής, Τηγανίτας Δ. , Τηγανίτας Α., Πατσαούρας, Κοσυφαρίνης Χ , Σοφρώνης, Κοσυφαρίνης Λ, Αναγνωστόπουλος Π, Γρομητσάρης, Σωτηρίου Θ, Σαμψώνας  Και αλλαγές:
Αναγνωστόπουλος Λ, Μπακογιάννης, Σωτηρίου Γ, Κόκκαλης
Το φιλμ του Αγώνα όπως το περιγράφει οπαδός της ομάδας . 
Στο 30 ο Πάρης Σαμψώνας ( προπονητής ) με απευθείας φάουλ κάνει το 0-1 για τον Κεραυνό. Οι γηπεδούχοι είχαν την ευκαιρία να ισοφαρισουν αμέσως μετά αλλά η μπάλα κατέληξε άουτ.  Το πρώτο ημίχρονο έληξε με αυτό το σκορ. Στο δεύτερο μέρος του αγώνα το Αρχοντοχώρι μπήκε καλύτερα από τον Κεραυνό αλλά δεν μπόρεσε να βάλει κάποιο γκολ.  Ο κεραυνος ομως ήταν πολύ καλύτερος από την ομάδα του Αρχοντοχωρίου  και είχε πολλές φάσεις για γκολ. Ετσι στο 53 ο Θεόδωρος Σωτηρίου με σουτ έξω  απο την μικρη  περιοχή κάνει το 0-2. Έπειτα στο 60 μετά από αδυναμία των αμυντικών της γηπεδούχου ομάδας να διώξουν την μπάλα από την περιοχή ο Γρομητσαρης Ηρακλής κάνει το 0-3. Το τελικό σκορ 0-4 διαμόρφωσε ο Γιώργος Σοφρωνης  με σουτ έξω από την μεγάλη περιοχή.
Δείτε μερικές φωτογραφίες από τον αγώνα που μας έστειλε ο Θανάσης Γκέκας. 





Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

Ποταμούλα:Αυτοί που ξέρουν να περνάνε καλά... (Βίντεο)

  ΚΑΦΕΝΕΙΟ, το παραδοσιακό καφενείο που σε ταξιδεύει σε άλλες εποχές. Με το που πατάς το πόδι σου, στα λιγοστά παλιακά καφενεία που απέμειναν στο χωριό μας, αυτό που θες να απολαύσεις είναι ένα φλυτζάνι αχνιστού ελληνικού καφέ ή ένα τσιπουράκι, με καλή παρέα.Εκεί συναντάς και ανθρώπους που πραγματικά έχουν πιάσει το νόημα της ζωής και περνούν την ώρα τους με κέφι και ευχάριστη  διάθεση. Ανθρώποι που ξέρουν να περνάνε καλά και μας γεμίζουν με θετική ενέργεια ακόμα, μέσα στις γκρίζες μέρες που διανύουμε!!!

Όπως και στο καφενείο του Μπάρμπα Θόδωρου Πρατάρη, κάθε βράδυ μαζεύονται γύρω από την ξυλόσομπα και ξεκινάει το γεροντοκούβεντο... Οι ιστορίες του παππού Γιάννη "Τσιάκλα" μοιάζουν σαν παραμύθι στους νεότερους. Πόσο όμορφη ατμόσφαιρα και πόσο μάλλον όταν συνοδεύεται από την μουσική υπόκρουση της φλογέρας... Δείτε το παρακάτω βίντεο που μας έστειλε ο φίλος μας Φώτης Σταύρου και θα καταλάβετε....

Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

Επιθετική ενίσχυση για το Δοκίμι με Άρη Ξευγένη

Ενισχύεται επιθετικά ο Απόλλων Δοκιμίου με την απόκτηση του Άρη Ξευγένη από την Φλόγα Παλαιομάνινας και του Νίκου Σουρουβέλη από τον Πανοχθιακό.

“Το Δ.Σ τους καλωσορίζει και τους εύχεται υγεία , ομαδικές και προσωπικές επιτυχίες.”, αναφέρει η ανακοίνωση του Συλλόγου.
http://www.agriniopress.gr/epithetiki-enischysi-gia-to-dokimi-me-xevgeni-ke-sourouveli/

Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

Το ξωκλήσι του Αι Θανάση-Το ιστορικό του Συνοικισμού Λάτας....

Το εξωκλήσι του Άη Θανάση είναι χτισμένο σε μια περιοχή ιδιαίτερου φυσικού κάλλους,  ξαπλώνει νωχελικά μέσα στο καταπράσινο τοπίο.
Βρίσκεται βορειοδυτικά του χωριού σε βουνοπλαγιά στη θέση «Λάτα». Εκεί προ εξήντα (60) ετών υπήρχε συνοικισμός. Το 1920 έως το 1925 κατοικούσαν περί τις είκοσι (20) οικογένειες. Σήμερα ο συνοικισμός δεν κατοικείται και μόνο ερείπια συναντάει κανείς, εκτός από τον ναό, ο οποίος διατηρήθηκε με τη φροντίδα των ενοριτών.

O Συνοικισμός  Λάτα βρίσκεται βόρεια της Ποταμούλας και βόρειο ανατολικά της Σαργιάδας. Σύμφωνα με την παράδοση,πήρε το όνομά του από από την οικογένεια Λατομένος,που πρώτο εγκαταστάθηκε εκεί διωγμένη από κάποια άλλη περιοχή ,πιθανώς του Βάλτου.
(Η παλαιότερη φωτογραφία με το Άγιο Αθανάσιο)

Παρότι είναι βέβαιο πως ο Συνοικισμός αυτός είναι πολύ παλιός,δεν υπάρχουν τεκμηριωμένα ιστορικά στοιχεία για τον προσδιορισμό του χρόνου ιδρυσής του.Υπάρχει όμως απέναντι από το χωριό μια πηγή από την οποία ,κατά μαρτυρίες έπαιρναν νερό οι κάτοικοι του Συνοικισμού Λάτα και στην οποία υπάρχει επιγραφή με τη χρονολογία 1780 μ.χ.

Τη χρονολογία προφανώς χτίστηκε και αξιοποιήθηκε η πηγή,ενώ ο Συνοικισμός είναι πολύ παλαιότερος. Τόσο οι ενδείξεις που υπάρχουν ,όσο και τα ιστορικά στοιχεία,δείχνουν πως η Λάτα αναπτύχθηκε σε ένα από τα μεγαλύτερα χωριά της περιφέρειάς της.Μέχρι το 1912 είχε Παρεδρία,με τελευταίο Πάρεδρο τον Φώτιο Καδούλα.

Μετά το 1912 όμως,που οι Δήμοι και οι Παρεδρίες αντικαταστάθηκαν από τις Κοινότητες,η Λάτα εντάχθηκε στην Κοινότητα Σαργιάδας ,στην οποία ανήκε μέχρι το 1950.Τη χρονιά αυτή αποσπάστηκε από την Κοινότητα Σαργιάδας και  μαζί με τούς Συνοικισμούς Ποταμούλα και Κελανίτη,αποτέλεσαν την Κοινότητα Ποταμούλας.


Στη Λάτα το 1920-1925 κατοικούσαν περί τις είκοσι οικογένειες,ενώ σήμερα (1986) ο Συνοικισμός δεν κατοικείται,γιατί οι λίγοι κάτοικοί του μετοίκησαν στην Ποταμούλα.
 Έτσι μόνο ερείπια συναντάει κανείς σήμερα εκεί,εκτός από τον Ιερό Ναό του Αγίου Αθανασίου ,ο οποίος αν και πολύ παλαιός (άνω των 300 ετών) διατηρήθηκε με την φροντίδα και τις προσπάθειες των πιστών,σε πολύ καλή κατάσταση και λειτουργεί έως σήμερα.  
(Από το βιβλίο ''Σαργίαδα'')
 Ο ρυθμός του ναού είναι μονόκλιτος βασιλική. Οι διαστάσεις του ναού είναι 7,00 μ μήκος και 
5,00 μ πλάτος.
 Στο προαύλιο του ναού υπάρχουν παλαιοί τάφοι.
Για το potamoula news Τσιτσιβός Χαράλαμπος.