Ο Νεκτάριος Φαρμάκης μπορεί να μην αναφέρθηκε ονομαστικά στο Νίκο Ταχιάο, ωστόσο απευθυνόμενος προς τους λοιπούς αυτοδιοικητικούς και θεσμικούς παράγοντες της περιοχής, υπέδειξε ουσιαστικά πια θα πρέπει να είναι η απάντηση των εκπροσώπων της περιοχής στην ηγεσία του Υπουργείου.
Τη μελέτη κόστους – οφέλους έβαλε πρόσφατα στη συνάρτηση για το δρόμο Αγρίνιο – Καρπενήσι ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή Μίλτου Ζαμπάρα.
Πράγμα που προκάλεσε απορίες από τη στιγμή που του Υπουργείο Υποδομών τα προηγούμενα χρόνια έχει προχωρήσει κάποια επιμέρους τμήματα του διαγώνιου άξονα από το Πλατυγιάλι μέχρι τη Λαμία, που είναι ενταγμένος στα διευρωπαϊκά δίκτυα. Απάντηση έδωσε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης στο χαιρετισμό του στην εκδήλωση του ΤΕΕ για τη νέα χάραξη που προτείνεται στο τμήμα Αγρίνιο – Καρπενήσι. «Ακούστηκε το κόστος – όφελος, αλλά για να δούμε το κόστος – όφελος, πρέπει να έχουμε κόστος και για να έχουμε το κόστος, πρέπει να έχουμε τη μελέτη. Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα. Κάντε τη μελέτη!» είπε χαρακτηριστικά ο Νεκτάριος Φαρμάκης.
Εκτίμησε μάλιστα ότι ακόμη και τώρα που δεν υπάρχει μελέτη, με την πρόταση του ΤΕΕ για τη νέα χάραξη, που ρίχνει κατ΄εκτίμηση το κόστος από τα 750 στα 450 εκατ. ευρώ, «απαντιέται» και ο προβληματισμός για το κόστος – όφελος του έργου.
Ο Νεκτάριος Φαρμάκης μπορεί να μην αναφέρθηκε ονομαστικά στο Νίκο Ταχιάο, ωστόσο απευθυνόμενος προς τους λοιπούς αυτοδιοικητικούς και θεσμικούς παράγοντες της περιοχής, υπέδειξε ουσιαστικά πια θα πρέπει να είναι η απάντηση των εκπροσώπων της περιοχής στην ηγεσία του Υπουργείου για το θέμα.
Εφημερίδα "Συνείδηση"
Η αναφορά του Περιφερειάρχη στον προσωπικό λογαριασμό του στο Facebook .
🔹Ο οδικός άξονας Αγρίνιο – Καρπενήσι αποτελεί αναγκαιότητα, καθώς θα συνδέει το μεγαλύτερο αστικό κέντρο της Αιτωλοακαρνανίας με τον ανατολικό άξονα της χώρας.Πρόκειται για μια οδική σύνδεση που αποτελεί σημαντικό μοχλό ανάπτυξης για όλη τη Δυτική Στερεά Ελλάδα, πόσο μάλλον όταν από το 1997 αποτελεί τμήμα του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών, που σημαίνει ότι είναι αναγνωρισμένη η αξία του για τις διασυνδεδεμένες μεταφορές, ιδιαίτερα το μέρος που περιλαμβάνει και το Πλατυγιάλι.
🤝Πολλά συγχαρητήρια στα μέλη της ομάδας εργασίας του ΤΕΕ για το πόρισμα που παρουσίασαν.Με σοβαρή τεκμηρίωση και ενότητα θα συνεχιστεί η διεκδίκηση έως ότου αυτός ο δρόμος αποτελέσει προτεραιότητα.