Κυριακή 7 Αυγούστου 2022

Αγρίνιο – Άγιος Βλάσης: «Τελευταία στροφή» για να τελειώσουν τα βάσανα.. φωτό.

 Αγρίνιο – Άγιος Βλάσης: «Τελευταία στροφή» για να τελειώσουν τα βάσανα

Μέχρι το τέλος του έτους, θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή των πρώτων χιλιομέτρων του οδικού άξονα Αγρίνιο – Άγιος Βλάσης.

Το πολύπαθο έργο, που εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ στην προηγούμενη προγραμματική περίοδο και έχει προϋπολογισμό 25εκατ. ευρώ, εξελίσσεται πλέον ομαλά, αφού τα προηγούμενα χρόνια πέρασε «διά πυρός και σιδήρου» αντιμετωπίζοντας σωρεία προβλημάτων, παρά το γεγονός ότι πρόκειται ουσιαστικά για ένα δρόμο μόλις επτά χιλιομέτρων. Είναι χαρακτηριστικό μεταξύ άλλων άλλαξε το φυσικό αντικείμενο της εργολαβίας, λόγω των αντιδράσεων στο κακό σχεδιασμό των πρώτων τριών χιλιομέτρων που διέρχονται κοντά στον αστικό ιστό του Αγρινίου.
Κατά τις τελευταίες επισκέψεις της ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών στα εργοτάξια του αυτοκινητοδρόμου Άκτιο Αμβρακία έγινε αναφορά και στο συγκεκριμένο έργο, με τη προοπτική ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει ολοκληρωθεί. Ο φακός της «Σ» διαπίστωσε πως όντως του τελευταίους μήνες υπάρχει σημαντική πρόοδος και το έργο βρίσκεται πραγματικά –παρά τη μεγάλη καθυστέρηση- στην τελευταία του στροφή…

Άγνωστο το τι θα γίνει με το νότιο τμήμα και τη νέα χάραξή του

Εκείνο όμως που προβληματίζει είναι το τι μέλλει γενέσθαι με το τμήμα του έργου από το Αγρίνιο έως τον κόμβο στο ύψος της Αβόρανης, μήκους 2,8χλμ, που ως γνωστόν αποφασίστηκε να επανασχεδιαστεί, καθώς προσέκρουσε στις αντιδράσεις κατοίκων της περιοχής Ρουπακιά και του δήμου Αγρινίου. Για τον επανασχεδιασμό του τμήματος αυτού θα απαιτηθεί ανάθεση νέας μελέτης και ακολούθως περιβαλλοντικής αδειοδότησης. Μάλιστα η νέα χάραξη θα πρέπει να «κουμπώσει» με την πρόταση για τη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό και θα ξεκινά ως φαίνεται στην περιοχή του Νοσοκομείου Αγρινίου και πιθανότατα, όπως είχε προταθεί από το ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας, θα ακολουθεί παραποτάμια διεύθυνση στην περιοχή της Ερμίτσας. Ωστόσο ενώ αναμένονταν από το Υπουργείο Υποδομών να προκηρυχθεί η μελέτη, αντ’ αυτού στην τελευταία τροποποίηση του έργου ο προϋπολογισμός για την μελέτη και την κατασκευή του τμήματος αυτού, σχεδόν 7 εκατ. ευρώ, μηδενίστηκε, χωρίς μέχρι στιγμής να υπάρξει κάποια εξήγηση από την πλευρά του Υπουργείου Υποδομών.

Δημήτρης Παπαδάκης – Εφημερίδα Συνείδηση

Δεν υπάρχουν σχόλια: