Τρίτη 29 Μαρτίου 2022

Η συγκίνηση του Κατερινόπουλου με τη φωτογραφία του 1968 στην Ποταμούλα (βίντεο)

  Ο Ταξίαρχος εν αποστρατεία της Ελληνικής Αστυνομίας και επίτιμος πρόεδρος των αξιωματικών της αστυνομίας, Θανάσης Κατερινόπουλος συγκινήθηκε όταν είδε φωτογραφία από την παιδική του ηλικία.


Στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα» προβλήθηκε μία φωτογραφία του 1968 από την Ποταμούλα με τον Ταξίαρχο σε νεαρή ηλικία.



«Πού τη βρήκατε, εγώ δεν την έχω», ανέφερε γεμάτος έκπληξη και συγκίνηση, διευκρινίζοντας ότι πρόκειται για «κλικ» από κάποιο γάμο με συγγενείς. «Αγαπώ και αναπολώ τον τόπο μου. Δεν το αλλάζω με τίποτα το Αγρίνιο. Εκεί έχω τους φίλους μου, τους συγγενείς μου», είπε μεταξύ άλλων με έκδηλη συγκίνηση.


Η φωτογραφία είναι από το αρχείο του Κώστα Μπακογιάννη...όπως την ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook.




Δεν υπάρχουν σχόλια: