Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020

Των κρουσμάτων η ορδή.


https://www.instagram.com/p/B96Wqgdgghw/?igshid=w2cuknf8nz24
Διανύουμε μια περίοδο που μοιάζει εφιάλτης, ζούμε στιγμές με απόχρωση μελαγχολική!!
Όλοι πια αποξενωμένοι, φοβισμένοι και απόμακροι... και διάχυτη μια αγωνιώδης Σιωπή...
Μένουμε Σπίτι γιατί έτσι πρέπει και έτσι  αποτρέπει την κυριαρχία του αόρατου εχθρού.
Υπομονή για όσους μένουν μακριά από αγαπημένα τούς πρόσωπα, μακριά από τις ευπαθείς ομάδες...
Ας δώσουμε ο καθένας μας την μάχη για να περάσουμε αλώβητοι μέσα από αυτή την πληγή !!!!
Και για τον καθένα από μας , ας κάνουμε μια κατ'οίκον εκκλησία μια προσευχή  γιατί....
Παντού υπάρχει μια μικρή γωνίτσα,ένας τόπος συνομιλίας νου και ψυχής. Μια νοερά επικοινωνία, μεταξύ γης και ουρανού!!!!
Ένα ποίημα που αυθόρμητα , πέρασε από το πληκτρολόγιο τού κινητού μου:

Των κρουσμάτων η ορδή.

Στιγμές λες και  δεν είναι αλήθεια,
Ούτε καν να το πιστέψω όχι δεν θέλω ούτε..!!!
Πες μου ότι είναι όλα παραμύθια,
Πως να αντέξω πες μου πως , φωνάζω κράζω δεν ακούτε?

Όλα κυλούσαν με αρμονία,μεσα σ' αυτή την κοινωνία.

Η φωνή μου έχει πια σωπάσει, κόπηκε πλέον και η τελευταία μου χορδή.
Βουβός πανικός κατέκλυσε το είναι μου  απ'των κρουσμάτων την ορδή .

Κοιτάζω πια στο άπειρο, τα μάτια μου δακρύζουν.
Οι Επτά πληγές του Φαραώ στα ουράνια καθρεφτίζουν.

Σιωπή παντού Σιωπή,που σπάει της μοναξιάς το φράγμα.
Στο μυαλό μου χάνομαι και βλέπω μυριάς αγγέλων τάγμα.

Νιώθω Κενό απύθμενο ,ο πανικός μου υπερχειλίζει,
Οι ανοιχτοί ορίζοντες είναι χωρίς πυξίδα.
Μια ανωτέρα δύναμη την ψυχή μου κατακλύζει ,
Και στο γκρίζο και άχρωμο , φωτίζει μια ηλιαχτίδα!!!!! Φοβάμαι , τρέμω τι να πω ,να πω πως δεν τρομάζω?
Κοιτώ από κάπου να πιαστώ, Παναγιά ΒΟΉΘΕΙΑ στεντόρεια φωνάζω!!! #potamoula_maits 2020
Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη από το #ορος Τσουγκρί
Πρίν δυο χρόνια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: