Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2019

Ας σηκώσουμε τις Ελληνικές 🇬🇷🇬🇷 σημαίες ψηλά....


🇬🇷Ας γιορτάσουμε με περηφάνια την εθνική μας επέτειο .
Ένα ποίημα,που αναφέρει τα όσα είχε διηγηθεί Ποταμιώτης που έζησε τον πόλεμο του '40. "🇬🇷
Έρχεται η Εθνική γιορτή και βρήκα ευκαιρία
Του έπους να σας διηγηθώ την δική μου ιστορία.


Σαν έφυγα απ'το χωριό ήμουν νέο παλικάρι,
πήρα της μάνας την ευχή και της Παναγιάς την Χάρι.

Ήμουν στα όρη και βουνά εκεί της Αλβανίας,
έρμαιο των Γερμανών και Ιταλών μανίας.

Επίσης εγώ στον λόχο μου ήμουν Δεκανέας,
και τα παιδιά προστάτευα σαν καλός γονέας.

Το ψύχος ήτανε δρυμί ως το γόνατο το χιόνι,
Απ'τη πείνα άρχιζε το σώμα μας να λιώνει.

Συμμάχους μόνο είχαμε την πίστη και ελπίδα,
να δούμε μια μέρα ελεύθερη την γλυκιά πατρίδα.

Δεν πίστευα στο ριζικού ούτε και στην μοίρα,
μαζί μου ένα φυλαχτό και τον σταυρό μου πήρα.

Έβλεπα γύρω μου νεκρούς, ήλπιζα στο θαύμα,
να θεραπεύσει γρήγορα της Λευτεριάς το τραύμα.

Όλοι πολεμούσαμε με ηθικήν ακμαία,
με μπροστάρη οδηγό την Ελληνική σημαία.

Υπήρχαν όμως και αυτοί της Ελλάς προδότες,
των εχθρών μας ήτανε σπιούνιοι καταδότες.

Μαρτυρία περάσαμε απ'των εχθρών τα χέρια,
και των Ελλήνων προδοτών πισώπλατα μαχαίρια.

Εν τέλη όμως νίκησε η ομοψυχία,
και στις καρδιές μας έφερε χαρά και ευτυχία.

Αυτοί λοιπόν που πίστεψαν πως δεν είναι ψέμα,
τώρα ζούμε Λεύτεροι απ'το δικό τους αίμα.

Σηκώστε λοιπόν τα λάβαρα, σημαίες στα μπαλκόνια,
να γίνουν σ' όλους τους εχθρούς ηχηρά τιμής κανόνια.


#potamoula_maits

Δεν υπάρχουν σχόλια: