Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020

#Πιστεύω ...!!!
Σε μία δύναμη...σε μια ανώτερη δύναμη...
σε κάτι πιο πέρα και πάνω από το λογικό!!!
Μία εσωτερική ώθηση με έσπρωξε στην πνευματική αναζήτηση του #πιστεύω !
Αυτό που οι πρόγονοι μου δίδαξαν,ως κόρη οφθαλμού το προσέχω και ανεπιφύλακτα #πιστεύω ....
Εγώ #πιστεύω , αυτό πού εσύ αμφισβητείς χωρίς ενδοιασμούς...!!!
Εγώ #πιστεύω ... εσύ όμως λες ότι δεν υπάρχει αυτό που εγώ πιστεύω....
Και συμφωνώ μαζί σου , αλλά έχω την εξής διαφωνία....
Όταν φτάσεις στο χείλος του γκρεμού,μην ψάξεις να βρεις αυτό που εσύ δεν πίστεψες ...
Γιατί ???
Γιατί απλά υπήρχε μέσα σου , αλλά τελικά άργησες να το ανακαλύψεις!
Θέλεις να δεις τον #Θεό ; Κοίτα τον καθρέφτη, και μην παρασύρεσαι από την προσωπική σου ιδιομορφία... γιατί απλά εικόνα του είσαι και ομοίωση και δεν τον βλέπεις αδερφέ μου....
Όλα τα παραπάνω που εν ρήμη τού λόγου μου ,σου αράδιασα , θα τα αντιληφθείς... κάνοντας τον απολογισμό στο διάβα της ζωής σου...!!!
Τότε θα αντιληφθείς τι έχασες, τι έχεις, τι σου πρέπει και τελικά τι σου αξίζει! Μα θα είναι πλέον αργά…αργά για δάκρυα!!!!
Μα σαν δεν είσαι έτοιμος για μια τέτοια προσέγγιση, και για να μη μένεις στο αθέατο του εναγώνιού  ερωτήματος, άκουσέ με και ας νομίζεις πώς είμαι λάθος:
“Είσαι εδώ, και είμαι εδώ και μαζί πορευόμαστε στον Αισθητό Κόσμο της θεότητος. Η ζωή, συνεχίζεται στην αιωνιότητα...γι'αυτό πρόσεξε τη στάση της ζωής σου, στον Κόσμο που πορεύεσαι προσωρινά!”
Καλή Κυριακή σε όλους...
#potamoula_maits
#ξωκλησι #αγιων_θεοδώρων #τσουνέικα

Δεν υπάρχουν σχόλια: